donderdag 13 september 2007

ISIS NEDLONI S VOLKSKRANTBLOG EN MIJN WEGGEPROPTE LIPPEN


Twee jaar lang heb ik 966 blogs over mijn taal kunst verroerselen vaak met plezier weggegeven op het
Twee jaar lang ben ik ook chronisch getreiterd door domme gefrustreerde lieden omdat ik soms te confronterend en wakker geemancipeerd was.
Na een jaar nam ik geen deel meer aan de discussies en kwam alleen nog op reactieruimtes die ik vertrouwde.
Doch rond augustus dit jaar belandde ik weer in twee slangenkuilen en werd toen voor twee weken geschorst omdat ik overgeproportioneerd had gereageerd.
Taal is immers mijn enige wapen zonder wapen te zijn of te willen worden.
Tijdens deze schorsing maakte ik een onnozele opmerking zodat de redactie een aanleiding gaf om mij permanent van het vkblog te verwijderen. Zie de aanleiding op www.volkskrantblog.nl/bericht/146415
Ik accepteer deze weblog BIG BROTHER mentaliteit niet daar ze tegen de eigen spelregels in dreunen.
Ik ben onterecht van het weblog verwijderd en ga daar werk van maken.
Ondertussen komen er verschillende gevoelens in mij los die getekend en geschreven dienen te worden.
Gelukkig is daar op mijn eigen blog plaats voor...........

Geen opmerkingen: